Технічне завдання — всьому голова. Виправдати сподівання клієнта реально лише тоді, коли ці сподівання належно оформлені і в ідеалі підписані кров’ю.
Загалом ТехЗавдання це частина угоди, де Ви домовляєтесь з замовником про терміни, оплату, відповідальність та всі можливі нюанси (з досвідом список нюансів тільки розширюється).
Якщо ж говорити за ТЗ в девелоперському контексті, то його можна звести до того, що увесь проект (враховуєчи вимоги в ТЗ) ділиться на:
- етапи. Напр.:
- узгодження графічного макету;
- верстка;
- посадка голої верстки на функціональну частину;
- наповнення тестовим контентом;
- відладка згідно з побажань.
- етапи діляться на сегменти. Напр.:
- верстка головної;
- верстка контактної сторінки;
- верстка типової статичної сторінки.
- сегменти в свою чергу можуть складатись з локальних побажань. Наприклад, та ж зворотня форма має мати:
- обов’язкові та довільні поля;
- спеціальні вимоги валідації для обов’язкових полів;
- повідомлення про невдалу спробу відправки;
- лист, що приходить клієнту;
- сповіщення для адміністратора;
- збереження відправлених листів в базі даних сайту та багато іншого в залежності від специфіки проекту.
Аби не мати клопоту, понаднормової роботи та невдоволених відгуків усі ці моменти має продумувати та узгоджувати девелопер. Ваш клієнт — фахівець у своїй галузі і він зовсім не зобов’язаний бути прошареним в розробницьких нюансах.
Відтак, якщо Ви з ним чогось не проговорили, то це виключно Ваша відповідальність. Пам’ятайте про це і намагайтесь узгоджувати всі деталі “на березі”.